středa 12. ledna 2011

Spolupráce s Darinou Hubáčkovou

Dovolte, abych vám představila dámu, která je z mého rodného města jako já a která má stejnou, ba i větší vášeň, pro skvělé látky a kabelky. Jmenuje se Darina Hubáčková a je to majitelka a autorka nové rychle se šířící značky Dara Bags.
Měla jsem dnes tu čest se s Darou seznámit a domluvily jsme se spolu na nějaké budoucí spolupráci. Šije opravdu kvalitní a krásné tašky. Proto mám radost, že má zájem je šít také z mých látek. Dojde tedy k velmi zajímavému spojení. A věřte jsem nadšená, že něco takového vzrušujícího může vznikat tady u nás v Ostravě.
Proto sledujte dění a těšte se na opravdu originální tašky.

Samozřejmě jsem si od Dary už musela pořídit tašku taky. Neváhejte a koukněte do jejího luxusního butiku na Fleru. Pokud ho vykoupíte, jen uspíšíte naše společné tvoření. :o)

Žádné komentáře: